טיפים לרכישת רהיטים לבית

רהיטים הם פריטי הלבוש של הבית וכמו שאנחנו בודקים בקפידה כל בגד שאנחנו קונים לעצמנו, חשוב לעשות אותו הדבר, אם לא יותר, עם רהיטים. בגדים אנו מחליפים כל כמה חודשים או שנים אבל רהיטים אנחנו רוצים שיחזיקו לתקופה ארוכה. אז איך עושים את זה נכון? הבאנו לכם כמה טיפים לבחירה נכונה של רהיטים לבית.

אל תתפתו לטרנדים

אופנות באות והולכות, סגנון אחד יכול להיות חם עכשיו ועוד חצי שנה או שנה כבר לא. כמו שכבר אמרנו, אנחנו לא מעוניינים להחליף את הרהיטים כל תקופה קצרה ועל כן אין טעם להתייחס לטרנדים. תקנו מה שנראה לכם יפה ושימושי ולא רהיט שנחשב עכשיו פופולרי וכשהוא יפסיק להיות כזה אתם תזרקו אותו כי הוא בכלל לא יפה.

היעזרו באיש מקצוע

איש מקצוע כמו מעצב פנים מומלץ  או מעצב הום סטיילינג יוכל לעזור לכם לבחור את הרהיטים האיכותיים ביותר, שיתאימו לעיצוב הבית ולצרכים שלכם. מעצב פנים מומלץ לקחת אם אתם נכנסים לבית חדש שעוד אין בו כלום. לעומת זאת, מעצב הום סטיילינג כדאי לקחת כשהבית מרוהט ואתם רק רוצים לעשות רענון וחידוש. לפעמים ניתן לעשות חידוש לרהיט ולא לקנות חדש אך תמיד כדאי לבדוק עלויות כי זה לא תמיד משתלם.

בחנו את החדרים

לפני קניית רהיטים לחדר, לא משנה לאיזה חדר, חשוב מאוד לקחת מידות שלו כדי להבין את גודל הרהיטים שאתם צריכים לקנות. רהיט גדול מדי יגרום לצפיפות בחלל ולתחושה שהחדר קטן. ריהוט קטן מדי פשוט יראה לא פרופורציונלי. בנוסף למידות, הסתכלו על צבע החדר אליו אתם מכניסים את הרהיטים כדי שהרהיט יתאים לצבע הקיר.

חשבו פרקטי!

עיצוב הבית הוא גם עניין של פרקטיקה ולכן חשוב לנסות כמה שיותר פרקטי. קיימים רהיטים שניתנים לשימושים כפולים- רהיטים שהם “גם וגם”, כמו ספסל או הדום שיש להם עומק לאחסון. בנוסף, ישנם רהיטים שניתנים לפירוק למצבים שבהם אתם לא צריכים את כל הרהיט אלא רק חלק ממנו, כמו שולחן. לפעמים ניתן פשוט לקנות רהיטים יותר קטנים אם אתם יודעים מראש שאתם לא צריכים משהו גדול כמו: שולחן לסלון- במקום לקנות שולחן גדול שתופס יותר מקום תוכלו לקנות שולחן קטן יותר או אולי אפילו שניים כשהשני יאוחסן עד לפעם הבאה שיגיעו אורחים.

איכות הרהיטים

אל תתפשרו על איכות הרהיטים! נכון, רהיטים באיכות גבוהה באמת עולים יותר יקר אבל המחיר שווה אם הרהיט יחזיק לטווח ארוך ולא תצטרכו לקנות אחד חדש לאחר תקופה קצרה. חשוב להבין שלא כל חנות שהמוצרים בה יקרים בהכרח המוצר איכותי. חשוב לבדוק מה בדיוק איכות הרהיט ולכמה זמן יש לכם עליו גם אחריות. גם נגר הוא אופציה מצוינת במידה ומדובר ברהיטים מעץ אך המחיר גם אצלם יהיו לא זולים כי הכל נעשה בהתאמה אישית.