טיפים לבחירת תאורה לבית

עיצוב הבית מושפע מגורמים רבים הכוללים פונקציונליות, טרנדים שונים וכמובן – גם טעם אישי. כאשר אתם מעצבים את ביתכם, חשוב לדעת מראש כיצד האלמנטים השונים משתלבים זה עם זה, והאם הם מתאימים למה שאתם אוהבים.

אחד הדברים שיש לתכנן מראש לפני שיפוץ או עיצוב של הבית הוא נושא התאורה, שמשפיע במידה ניכרת הן על מראה הבית והן על התחושות של השוכנים בו. אז כיצד תבחרו את התאורה המתאימה לכם? קראו הלאה וגלו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לענות על השאלה הזו.

כיצד לבחור תאורה לבית?

כדי שביתכם אכן יהיה מואר, גם מבחינת מראהו וגם מבחינה ההרגשה החיובית שהוא משרה, חשבו על הגורמים הבאים בבחירת התאורה:

  1. חיסכון – אין המדובר כאן רק בחיסכון בכסף, אלא גם בחיסכון בחשמל. כיום יש מגוון חברות שמייצרות נורות חסכוניות במחירים נמוכים להפליא, ומומלץ לבחור אותן על פני נורות הליבון המסורתיות שהיו בשימוש עד לפני כמה שנים.
  2. צהוב או לבן? תלוי רק בכם – כיום יש נורות שמאירות במגוון צבעים כמו כחול, אדום, סגול ועוד, אך רוב האנשים מעדיפים ללכת על הבחירה הקונבנציונלית של אור לבן או צהוב. באופן כמעט גורף, מומלץ לבחור בתאורה צהובה שמדמה את אור השמש ומאירה בגוון רך על פני כל החלל. לא רק שתאורה צהובה נראית נאה יותר לעין, אלא שהיא גורמת גם לתחושת רגיעה, בניגוד לאור הלבן והקריר יותר.
  3. שימושיות – אמנם מפתה לבחור גופי תאורה בצורות ובגדלים מעניינים כדי לתלות על התקרה או להציב בחלקים אחרים בחדר, אך לא תמיד יהיה זה צעד מומלץ. לפני רכישה של גוף תאורה כזה או אחר, יש לחשוב על התפקיד העתידי שלו. אם החדר גדול, למשל, לא ניתן לשים בו גוף תאורה קטן, שכן הוא לא יצליח להאיר את כל החלל. זה נכון גם לגבי חדרים קטנים שאורות חזקים אינם מתאימים להם.
  4. טעם אישי – אל תשכחו את עצמכם בכל הנוגע לבחירת נורות ותאורה לבית, ומצאו גופי תאורה שמתאימים לא רק לגודל החלל אלא גם לטעמכם האישי.

על מנת לבחור את התאורה המתאימה ביותר עבורכם, בקרו במתחם סוהו שבחיפה ומצאו בו מוצרים כפי שמעולם לא ראיתם. המומחים שלנו יעזרו לכם לבחור את הפריטים המתאימים ביותר עבורכם וליהנות מחווית קנייה שאין שנייה לה.