תאורת לד – העתיד כבר כאן

נורת לד – יפה, חסכונית…וקומפקטית, מובילה את חזית הטכנולוגיה עם עיצוב ייחודי ואור היוצר אווירה עם אורך חיים כמעט אינסופי.
מדובר במשוואה פשוטה: חסכון באנרגיה לצד חסכון לכיס = אור חזק ומעוצב, היוצר אווירה נכונה בבית או במשרד.

נורות לד קיימות כבר עשרות שנים באולמות התאורה, אך נראה כאילו רק בשנים האחרונות הן מקבלות את המעמד והכבוד הראוי להן.
כיום נראה שנורות אלה ‘משתלטות’ על כל מוצר הדורש תאורה רגילה: חברות פרסום משתמשות בהן לצורך יצירת שלטים מוארים, בעלי עסקים רואים לנכון לשלב אותן במשרדים ולקוחות פרטיים עושים בהן שימוש במטרה להנות מאור חמים היוצר אווירה במגוון חללים בבית.

לצד כל היתרונות שמנינו, למשפחת הלדים קיים יתרון מובהק נוסף – הן אינן מתחממות ולכן ניתן לשלב אותן במגוון רחב של מקומות ברחבי הבית או במשרד, בהם תאורה רגילה או הלוגנית לא תתאים ואף עלולה להזיק.
מקומות אסטרטגיים כגון – ארונות בגדים, מטבח, תמונות או יצירות אומנות חשובות, נדרשים לתאורה צמודה אך עלולים להינזק בשל החום הרב שנפלט מתאורה סטנדרטית.
בשל כך, נורות הלד מהוות פתרון מושלם, חסכוני ובעיקר בטוח.
מעבר לכך, נורות לד נוחות לשימוש במתחמים ציבוריים ובאזורים בהם אנשים יכולים לבוא במגע ישיר עם הנורה, כגון רצפות בריכה, מלתחות ומקלחות.

ואם נניח לרגע בצד את כל היתרונות הכלכליים, משפחת הלדים הינה חוויה צרופה לכל מעצב תאורה או מעצב פנים, ניתן לרכוש אותן במגוון רחב של צבעים וסגנונות.
בנוסף, משחק עם מספר נורות במקביל יוצר קשת רחבה של צבעים ושילוב נכון ביניהן מקנה לכל חלל בבית אווירה נעימה הניתנת לשינוי בלחיצת כפתור.

לסיכום – בעידן בו הולכת וגדלה המודעות לשמירה על כדור הארץ אין כל ספק ששימוש בתאורת לד הינו פיתרון יעיל, חסכוני וירוק לסביבה.
עם טווח צבעים עשיר במיוחד, אורך חיים ועמידות כמעט אינסופית – תאורת לד היא התאורה האידיאלית בהשוואה לתאורה המסורתית המקובלת.

נשמח לפגוש אתכם בסוהו עיצוב רהוט ותאורה לפגישת ייעוץ מקצועי לתכנון תאורה.